lipca 22, 2017

Jestem tu by uświadomić Ci...

Jestem tu by uświadomić Ci jak wiele znaczysz
Jestem tu by uświadomić Ci jak piękna jesteś
Jestem tu by uświadomić Ci jak wyjątkowa jesteś
Jestem tu by uświadomić Ci ile potrafisz

Jestem tu by uświadomić Ci, że to co robisz jest wystarczające
Jestem tu by uświadomić Ci, że sama jesteś wystarczająca
Jestem tu by uświadomić Ci, że nie musisz być taka jak inni
Jestem tu by uświadomić Ci jak silna jesteś
Jestem tu by uświadomić Ci jak cenna jesteś
Jestem tu by uświadomić Ci, że twoja waga nie mówi o tym czy twoje ciało jest piękne
Jestem tu by uświadomić Ci, że masz prawo do swojego zdania
Jestem tu by uświadomić Ci, że grubsze nie znaczy brzydsze
I jestem tu by uświadomić Ci, że miłość do samej siebie nie jest samolubna czy narcystyczna, to docenianie, akceptowanie i troszczenie się o swoje ciało i zdrowie psychiczne. To zdolność patrzenia w lustro z uśmiechem na ustach, bez uczucia jakiegokolwiek odtrącenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Self-Love Club , Blogger